193- انجمن معتادین به گوگل ریدر

تعداد لایک های من توی گودر کم شدن. شاید دلیلش این باشه که گودر فیلتر شده. یعنی یه عده به خاطر فیلتر شدن گودر بیخیالش شدن؟ احتمالن اینا همون کسایی هستن که وقتی رقیب عشقی پیدا میکنن ، بیخیال عشقشون میشن ها!

دربارهٔ عليرضا

https://tinimal.wordpress.com

2 پاسخ به “193- انجمن معتادین به گوگل ریدر

  1. Alborz

    نشمر لايکاتو.
    زشته.

  2. اگه منظورت اینه که من به خاطر لایک ننویسم که هیچوقت این کارو نمیکنم.
    لایک هامو فقط به این دلیل نگاه میکنم که ببینم دیگران چقدر با من موافقن و گرنه من حاضر نیستم به هیچوقت آزادی بیانمو به خاطر نظ دیگران فدا کنم.

    به هر حال ممنون که تذکر دادید

پاسخی بگذارید

