200- امین پست!

این دویست امین پسته! به همین راحتی 200 پست گذشت! 200 برگه از زندگی من بودن این پست ها! اینجا میخوام از بهترین دوست ها و خواننده هام تشکر کنم:

شاماقای: یکی از بهترین دوستام ، چه توی نت و چه توی دنیای واقعی که همه پست هامو تا حالا شیر کرده و لایک زده!
امیرفرخ: یکی از ملاک های من برای پست های با کیفیت ام لایک امیرفرخ پای اوناست!
پات: کسی که پرلایک ترین نوشته هام نوشته هایی هستن که توسط اون شیر شدن.
رباتهای لایک خور: خوب مگه ربات دل نداره؟ {هرچند که نداره!}
البرز (نویسنده وبلاگ دیفال مستراح) : کسی که همیشه اصرار داره من لایک هامو نشمرم! و نظرش محترمه البته!

و در آخر همه کسایی که چه توی گودر و چه از طریق وبلاگ منو میخونن. شرمنده ام که اینجا جا ندارم وگرنه دوست داشتم از تک تک شما تشکر کنم.

دربارهٔ عليرضا

https://tinimal.wordpress.com

پاسخی بگذارید

