226- گزارش شب امتحانی!

فردا امتحان سیالات دارم که به اندازه بز ازش سر در نمیارم؛ آلبوم آخر اِبی داره پخش میشه. چایی با گز آردی هم میزنم ؛ جای شما خالی! همین الانم یکی زنگ زد به گوشیم با یه لهجه ی عجیب و غریب گفت؟ منزل(!) ایرج؟!
هیچی دیگه ، خوش میگذره کلن!

دربارهٔ عليرضا

https://tinimal.wordpress.com

2 پاسخ به “226- گزارش شب امتحانی!

  1. منم سر این سیالاتِ عــــن گی کرده بودم
    بارِ اولم نتونستم پاس کنم ، چون دو سه تا مثالشو نگاه کرده بودم و بس (واقعاً بس)
    دفعۀ بعد فهمیدم چه ریدمانی داشتم ؛ انقدر آسون بود که اگه همون دو سه تا مثال رو هم با هوش و حواس درست حسابی میخوندم 14 15 میگرفتم

  2. منم صبح امتحان میخواستم حذفش کنم. دیگه ترم بالاییا گفتن که استاده همه رو پاس میکنه حذف نکن. منم فقط صبح امتحان خوندمش (امتحان ساعت 1 بود). سوالاش خیلی آسون بود. تقلب هم کردیم. نمره م هفتاد – هشتاد میشه!

پاسخی بگذارید

